گلومرولونفریت در ESRD با GFR 12 در دیالیز: چگونه به بازیابی

پنج شنبه 28 شهريور 1392
ن : lafee

گلومرولونفریت در ESRD با GFR 12 در دیالیز: چگونه به بازیابی

گلومرولونفریت در ESRD با GFR 12 در دیالیز: چگونه به بازیابی
گلومرولونفریت در ESRD با GFR 12 در دیالیز: چگونه به بازیابی "من با GFR 12 به علت گلومرولونفریت مزمن و من دو بار در هفته دیالیز plz به من برخی از کمک که من می توانم از این بیماری به محض بهبود می یابند که ممکن است به من بدهید با تشکر.! "اگر شما تحقیق مشابه با این بیمار، شما را در جای مناسب برای پیدا کردن یک راه حل با چک کردن مقاله زیر یا مشاوره پزشک آنلاین ما برای کمک رایگان می باشد.
همانطور که شما باید گلومرولونفریت در ESRD با GFR 12، بیماری های خود را در مرحله اواخر است. در این بیماری، دیالیز به طور منظم لازم را برای کاهش سطح سموم و تنظیم اختلال الکترولیت است. با این حال، درمان سیستماتیک نیز مهم است به منظور بهبود عملکرد کلیه خود را و به شما کمک کند بهتر بهبود می یابند. فقط بسته در دیالیز کافی نیست.
پیشرفت گلومرولونفریت روند فیبروز کلیوی است. برای درمان بیماری خود را، ما باید رگهای خونی گشاد می شوند، بهبود گردش خون و بهبود جریان خون در کلیه ها. پس از خون و اکسیژن کافی در کلیه ها می شود، خود تجدید سلول های آسیب دیده دوباره فعال خواهد شد، در نتیجه بهبود سطح یا عملکرد کلیوی GFR.
در وضعیت شما، درمان به موقع برای کمک به ارتقاء عملکرد کلیوی و خلاص شدن از شر دیالیز به تدریج ضروری است. درمان طبیعی به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی پیشنهاد شده است. این درمان به خارج کاربردی و بدون عوارض می باشد.
برای دریافت بهترین اثر درمانی برای گلومرولونفریت و ESRD با GFR 12 در دیالیز، طرح درمان، با توجه به وضعیت بیماری خاص ساخته شده است. از این رو، اگر شما علاقه مند به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می باشد، در صورت تمایل برای ایمیل فرستادن به در kidney-support@hotmail.com ما با اطلاعات بیشتر در مورد بیماری خود را. شما قطعا دریافت پاسخ فوری از تیم کارشناسان ما.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: GFR 12 , دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.